Julafton med familj, och annandagjul med vänner..


Har haft en underbar, men alldeles för snabb jul!!
På julafton hann jag kvappt tänka, så fort gick den!!
Det var bara..
Titta på kalle, äta, julklappar och spela lite spel, så va klockan 1 och alla gick och la sig..
Men det va så mysit och roligt sååå ändå..=P

Jag och brorsan satt uppe till 5 efter att alla gått och lagt sig..
Vi satt i hans tältsäng och spelade texas holdém med cigg..=D haha..
Gick bra till en början , men så småningom va alla mina cigg borta..=(
Men som tur va fick jag tillbaka dom av han..=D hehe..


Ja på annandagjul, då var det andra bullar.=P
Då va det partytime med vännerna hos kitty..
En dunderrolig kväll måste jag säga!!!=D
Där satt vi allihopa med pyjamaser på, julslipsen på, och tofsar på huvudet.
Och spelade sanning och konka..
haha..det va hur mysigt som helst...=p
alla va vi fulla och glada..
Jag och Mattias skulle åka med mamma dagen efter kl 7 på morronen, när hon skulle till jobbet..
Vi ville värkligen med..
Och min älskling går inte att väcka, om han somnar när han är full..
Så vi va vakna till mamma kom..=P
Jag försökte hålla linda vaken också..berätta en saga för henne och grejjer..=p hahaha
Hon verka inte tycka den va så bra..hahaha..skoj skoj!!
Tack gumman för att du va vaken att tag till..love ya!!=D








Kommentarer

Skriv till mig!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0