Julafton!!GOD JUL!!



Hittade min väska igår!!=D jippi!!
Jag och älsklingen gick upp kl 8 i morse för att lyssna på julmusik, äta ostbricka och öppna julklappar!!
Jag älskar mina julklappar..Tack älskling!!
Jag fick ett armband som passar till halsbandet jag fick på sjukhuset..
Ett jätte fint halsband..
Och mitt underbara körsbärsträd som jag har velat köpa sen jag såg det för första gången!!=P
En helt underbar juaftonsmorgon..

Nu ska jag börja göra iordning mig..
För vid 1 kommer brorsan och hämtar mig..
Då ska vi åka hem till mamma och fira jul!!!

Jag känner mig lycklig!!Och jag längtar till i morrn med!!Pyjamasparty hos Kitty..
Det låter väl toppen!!!
Den här julen kommer nog va bland dom bästa tror jag..,,förutom dom när man va liten da..=P hehe..


god jul från mej till er!!=P

Kommentarer

Skriv till mig!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0