Min Helg...



Fredag:

Min fredag bestod av först lite vin hos linda med henne och älsklingen..=P
Sen åkte vi alla hem till älsklingens föräldrar och drack lite grogg..
Sen hem och sova..En rolig och mysig kväll..=P

Lördag:

Hände inte mycket denna dag..
Jag och Mattias gick till affären och köpte lite mys..=P
Sen myste vi hela dagen och kvällen..=D..

Idag:

Och idag har vi varit hemma hos älsklingens mormor och morfar, för att gratta hans morfar som fyllde 71 idag..
Satt och tölade lite där..
Sen tog vi med oss våran nya soffa hem och satte oss och mös i den..=P..hehe.
Den ä så fin våran nya soffa..
En stor rosa soffa med bruna och gröna blommor på..=P
Låter kanske inte så fint, men den är super frän..=P hehe..

Kommentarer

Skriv till mig!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0