Sahlgrenska i Göteborg.



Kom hem idag för ca: 2 timmar sedan..

Vaknade vid halv 8 i morse hemma hos Kitty..
Hon och lillan sov så skönt..
Så jag smet ut utan att säga hej då..

Gick till bussen, som skulle ta mig till tågstationen i stan..
När jag går på trottoaren till stationen, vad tror ni inte jag gör?

Jag halkar i snön!!!Det va inte bra! tänkte jag..
Men jag kände ingenting i ryggen, som tur var.

Kom iaf fram och jag och mamma satte oss på tåget till göteborg..
Började bra, men krånglade..tåget kunde bara köra i högst 80 k/h..Så det slutade med att vi kom fram till göteborg 1 timme för sent..
Och då skulle vi också hitta spårvagnen vi skulle med till sjukhuset..
 Vi hittade den iaf..men mamma fixade inte betalningen..Så vi fick bli fripassagerare..=P hehe..

jag röntgade ryggen och pratade med min doktor i typ 5 minuter..
Sen var jag klar på sjukhuset..
Vid den tiden höll jag och mamma på att dö av hunger..=P
Så vi åkte gratis spårvagn igen ner till stationen, där vi satte oss på en fin restaurang och åt god fläskfilé med sås och pommes..Mycket gott!!

Sen var det bara att vänta på tåget hem, som gick 19.00..vi fick vänta i ca: 4 timmar..=P..

Men det va iaf en mysig dag med mamsen! Kulit!

Och det viktiga var ju att mina tankar om att det hade hänt nåt i ryggen, inte stämde..=D
Jag har bara varit svullen på ryggen, så när det har lagt sig så har det sett ut som att puckeln växte..
Men den har varit där hela tiden..=P
Så allt såg jätte bra ut..


8 veckor och 1 dag efter Op...

Kommentarer

Skriv till mig!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0