Snabbpromenad i vinterkylan..



Denna dag har bestått av tvättning, hemmagjorda hamburgare och en snabb promenad..
inte så mycket..men..
sitter nu och tittar på film med min älskling..
är lite rastlösa båda två..men jag har ingen lust att gå ut och gå igen..
vill göra nåt annat!..men vet inte vad..

En lugn lördag med andra ord..=P..


Jag vill också säga grattis till min kusin mikaela som har fått en pojke..=D..
Vad mer vill jag skriva..??

Jo just det! Ann Sofie..om du läser..
Så vill jag att du ger mig din hotmail så vi kan skriva till varandra.=P..
Ja ska ju snart tillbaka till göteborg, på återbesök...

Kommentarer
Postat av: ann-sofi

Hej gumman!!

Har skrivit till dig innan men inget svar :( så jag tänkte att du kanske inte ville ha någon kontakt hihihi



Jag har fått en liten Mårten allt har gått bra förutom att han äter VÄLDIGT dåligt men det är ingen fara med honom. Har följt dig här inne hela tiden och det låter verkligen som om du mår bra...blir sååå glad!!!

Många kramar från mig

[email protected]

2008-12-08 @ 09:46:28
Postat av: ann-sofi

Hej gumman!!

Har skrivit till dig innan men inget svar :( så jag tänkte att du kanske inte ville ha någon kontakt hihihi



Jag har fått en liten Mårten allt har gått bra förutom att han äter VÄLDIGT dåligt men det är ingen fara med honom. Har följt dig här inne hela tiden och det låter verkligen som om du mår bra...blir sååå glad!!!

Många kramar från mig

[email protected]

2008-12-08 @ 09:46:55

Skriv till mig!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0