Storbesök..



Jaa idag har jag haft storbesök..=D
Hummer kom som vanligt på kaffe..
Senare kom thissa och hälsade på..=P
henne har jag inte sett på länge..det va jätte skoj.

Vi satt i köket jag, linda, thissa och älsklingen och drack kaffe..
Då kom mamsen och papsen in och ville ha kaffe dom med..=P..

Så fixade pappa photoshop på min dator..=D
Så nu kan jag göra min blogg hur jag vill..=D..
Kitty har ju redan gjort den fiin..men nu kan jag själv!!(om hon lär mig)..=P

Så tittade vi på lindas bröllopsskiva ...m..m.

Så nu ska jag titta på tv och mysa me min älskade!!
Och imorrn bär det iväg till stan..
Jag ska mysa lite hemma hos kitty tänkte jag..=D
Sen åker jag direkt till göteborg på torsdag morron..

skriver kanske hemma hos kitty imorrn..eller hos mamma..
hej så länge..

Kommentarer

Skriv till mig!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0