Waffle heads!!



Dagen började INTE! bra idag..
Fick reda på att jag inte får några pengar alls denna månad heller ifrån försäkringskassan!!=(
Blir så J#vla förbannad!!
Sen hittar jag inte min väska!!så jag kanske måste spärra mitt kort och all skit ja hade i väskan, om jag inte hittar den..
Men jag hoppas innerligt att den finns nånstans..
Min jul började inte så bra alltså..

Men Linda kom hem till mej och älsklingen, så vi har suttit och druckit kaffe, lite vin och spelat spel..
Har varit jätte kul..jag och linda har också våfflat håret på varandra..=P
Hon ser ut som rastafari girl..Och jag ser ut som mördar bob i simpsons!!=D hahaha..
Ska INTE! Våffla mitt hår när jag vill vara fin iaf!!hhee.
Men det blir på pyjamas partyt..Och när linda nyss gick härifrån snodde hon våran skinka!!=P hahaha..
" Vår julskinka har rymt!! "=P

Nu gör jag inte annat än att längta till imorrn!!
Äta ostbricka med min älskling och öppna paket!!=D wwiiiieeee!!

natti natti och god jul på er alla!!

Kommentarer

Skriv till mig!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0