kulit att campa..

vart och campat med linda och mattias..det var jätte roligt..
fulla som as blev vi..skulle bli det andra dagen med,,men lilla hummer åkte hem och för mej gick det jätte segt..
men mattias blev nog full han..hehe..skulle sett oss när vi skulle hem..
haha..det regna och haglade och jag vet inte vad!!!

men det var skoj i alla fall..
idag har det vart en jobbig dag p´å jobbet..mycket att göra och jag fick jätte ont i ryggen..
och i morrn ska jag jobba 10 timmar..hur ska detta gå??hehe..

men men..money money!!=P
nu ska pappa köra mig till bussen så jag kommer hem nån gång..
jag tror scitzo saknar mej nu!!!=D..skönt att mysa med nån när man kommer hem..

natti natti!!!

//peace out...

Kommentarer

Skriv till mig!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0