mycket bättre..

har vart sjuk nu i några dagar..va inte så skoj!!hade halsfluss eller nåt..
ont som fan och hög feber..men nu mår jag mycket bättre..

ska jobba i morrn..skönt att det bara är 4 timmar..det räcker för mej..
nu sitter jag hos linda..har nyss ätit lite...detva gott,,ja har ju inte ätit på några dagar eftersom jag har haft så ont i halsen..

åå min stackars lilla scitzo har skadat sig..hon har jätte ont i tassen och den är jätte svullen..
hon har nog blivit biten av nåt tror jag..så nu får hon va inne och vila sig..
ska vänta i nån dag och se hur det blir annars får jag ringa vet..

nej nu får jag säga tack för mig jag ska nämligen gå hem och tvätta lite nu..

//peace out..

Kommentarer

Skriv till mig!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0