danmark..

igår va ja hos min lilla hummersötis..va jätte mysigt!!
vi satt och tittade på eurovision song contest såklart..
jag hejjade på danmark..ja tyckte han sjöng så bra..och så va han ju lite söt med..hehe..
jag gissade innan röstningen började att grekland skulle vinna..för hon va ju jätte bra tyckte jag..

linda tyckte om spanien..hahaha!!som va så värdelösa..
och hon gissade på att ukraina skulle vinna..hon slog mig med dom sista poängen..
sverige gick det ju inte bra för..det verkar som om alla har något emot sverige..
inget land vill rösta på oss..

ryssland va ganska bra..men inga favoriter för mig..

brände mig på fingret idag åxå..fan!!va ont det gjorde..spola vatten i en halv timme kändes det som..

nej nu började sanningens ögonblick igen..
hejs svejs!!

//peace out

Kommentarer

Skriv till mig!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0