Aj!

Ryggen börjar göra ondare nu än den gjorde förut..=(..
det känns som ett stort blåmärke..hela ryggen värker...

det är sååå störande..
nu när tabletterna är slut och allt ska gå så bra..
men jag tyckte ju att det var lite konstigt att jag inte hade ont, när jag har gjort en så stor operation..
det kommer lixom nu istället..
men det gör inte så ont på insidan, utan mest utanpå..

jag hoppas att det försvinner snart..
jag har ingen lust att gå och ha så ont som jag hade idag...
men som tur va hade jag 2 tabletter kvar..
så 1 kvar nu tills jag är helt morfin fri! =D

jag får väl ta en ipren om jag får ont..=P
det ondaste är när jag nyser..jag försöker luta mig lite bakåt innan så jag inte böjer ryggen framåt när nysen kommer..=Phihi..

det jag längtar efter mest är att kunna slappna av när jag sitter ner..
jag har inte kunnat slappna av på nästan 4 veckor..(lite jobbigt..=P)..hehe

3 veckor och 5 dagar efter Op..

Kommentarer

Skriv till mig!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0