Åsna!!=D

Hahahaha..en jätte rolig och mysig dag igår med älskling, linda och emilie..
fan va kul det kan va med sharader!!(hoppas ja stavade rätt nu=P )...
jag skrattade så det kändes som ryggen skulle gå av!!=P..haha..
gris med ryggont..försök med den ni, utan att låta!!=D hahaha!!

vi åt tacos först och pratade lite..
sen skulle vi se på skräckfilm..då ville ju förståss dom se saw 3...
och dum som jag är ibland..så gick jag med på det..
men det gick kanske 3 minuter in på filmen som jag blundade på t.o.m men sen fick dom stänga av..
det gick inte...jag mår så illa!!
saw är filmer jag helt enkelt inte klarar av!
men det är synd, för jag tycker att handlingen är jätte bra...men den är för rå för moi!

så vi tittade på p2 för andra gången...den har ju så äckliga ljudeffekter!
sen blev det tv medans vi åt hur mycket godis som helst och väntade på att en film på 3:an skulle börja..
den filmen var jätte bra..lite dryg i början, men annars va den bra..

hummer gick hem när typ halva filmen hade gått..
sen när filmen va slut..va ja så trött så ja höll på att däcka vid bordet..=P
vi gick och la oss i sängen och mös en stund innan vi somnade..

Nu är våra katter ute..undrar hur det kommer gå..
dom är sååå jobbiga när dom är inne och har tråkigt..
då måste dom ju helst ha sönder en kruka lr nåt för att dom har så tråkigt!!
och då blir mamma lite arg på sina bebisar..så nu får dom va ute lite..=P

idag vet jag inte vad som händer..ska försöka gå en sväng ute..
sen blir det väl inte så mycket mer..=P

jo! dan kanske kommer och hälsar på..

hoppas det! det skulle va jätte roligt..


Kommentarer

Skriv till mig!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0