Disneydags!!



Ja igår blev det sent, med mycket filmtitting..=D..
tror vi såg 6 filmer igår..=P hehe..

Idag har det städats..och så följde jag med linda till station för att säga hej då till hennes dejt..=P
sen gick vi hit och drack lite kaffe..
det va mysigt...
pratade, drack kaffe och lyssnade på gamla disneylåtar..=P
Och då menar jag riktigt gamla låtar...
så man blev ju lite sentimental...hahaha..

Nyss ätit fisk och sallad..det va jätte gott..
ska se på mitt älskade one three hill nu..=D..Love it!
sen blir det väl att jag och min älskling ser på lite film..
Men det blir ju inte så sent idag, eftersom Mattias ska upp och jobba imorrn..

Det har iaf varit en härlig helg med mycket film och kärlek!!=D..

Kommentarer

Skriv till mig!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0