Domningar..



Jag har börjat få Domningar i benen..
Det kom för några dagar sen..
Jag satt och tittade på tv..
Så kände jag inte min högerfot...!

Men jag har tittat i mina papper från sjukhuset och där står det så här..:

" Det är svårt att omedelbart bedöma resultatet av din operation.
Har du som symtom upplevt smärtor, domningar eller myrkrypningar på grund av nervpåvekan under lång tid kan det också ta lång tid innan nerverna återhämtar eller läker sig, ibland flera veckor.
I vissa fall kan det ta flera månader innan man kan se slutresultatet av operationen du genomgått.
Det är viktigt att ha tålamod under läkningsprocessens gång.."

Men varför först nu?
Varför fick jag inte domningarna på en gång när jag kom hem??

Jag har också fortfarande väldigt ont när jag ska lägga mig på kvällen..
Och det känns som min puckel har kommit tillbaka jätte mycket..
man blir lite orolig då...
men jag får se den 11 December, när jag ska på återbesök..


5 veckor och 5 dagar efter Op...

Kommentarer

Skriv till mig!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0