Duktig!

fan va duktig jag är!!
jag tog ett piller igår vid 5 på efterrmiddagen....
och idag har jag inte tagit något alls än...

det stela i ryggen släpper mer och mer..
så jag måste verkligen tänka mig för så jag inte böjer mig framåt..
rastlös blir jag också mer och mer...
jag vill göra saker..
iaf vill jag kunna städa hemma som vanligt och rensa kattlådan..
men inte ens det kan jag göra!!!

jag vet inte när det går över heller...
när kan jag böja på ryggen om jag vill...??
är det 3 lr 6 månader.?

snart ska jag på Hildas dop..och då ska jag sitta i bil för första gången..
hur kommer det gå...?
ska jag sitta bakåtlutad..? lr ska jag försöka sitta på sidan..?
det är många tankar som flyger runt i skallen på mig...

det ska faktiskt bli skönt att åka tillbaka till göteborg sen..
så jag kan fråga allt jag funderar på..
och så hoppas jag att dom röntgar ryggen, så jag får veta om jag har blivit snedare efter operationen..

skolios är inte kul!

2 veckor och 5 dagar efter Op..

Kommentarer

Skriv till mig!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0