Gårdagen...

Jaa igår fick man finbesök av först mamsen..
blonderade hennes hår..=P
det blev fint, men hon tyckte det blev lite för orange..hehe..
men jag tyckte det blev bra iaf..förutom några fläckar med brunt hår som jag missade..OOoopsss!!=P

Sen kom min kära syster på besök..
så trevligt så..pratade om julklappar m.m..=D.

sen på kvällen blev det mys med älskling..
tittade på tv..och en bra film..
gabriel hette den..den va jätte bra..fram till slutet..
fan va jag hatar såna filmer..det förstör hela filmen om slutet inte är bra..

ja nu sitter jag här ensam hemma..
har precis diskat...tänkte göra lite fint innan mattias kommer hem..=D

annars blir det väl inte så mycket idag tror jag..
ska ta det lugnt...(som vanligt =P)...hehe

Kommentarer

Skriv till mig!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0