gött götti gött gött!!=P

Idag har jag först sovit ganska länge..
när jag vaknade så var min underbara pojkvän försvunnen..=P
han hade cyklat till huset för att träna och så passade han på att tjäna lite pengar samtidigt..=D

Sedan kom linda med vovsingarna med sig..
så vi tog en promenad...sen hem till hennes mor för en kopp kaffe..
satt och tölade lite...

efter en mysig pratstund med magan och hummer, gick jag hem..
när jag kom in i lägenheten möttes jag av en härlig doft, städad lägenhet och en snygging som stod i köket och som precis tänkte börja diska..=D...fan vilken underbar kille jag har!!
Då gick jag in i köket och diskade istället för att han ska behöva göra allt...
men va jobbigt det är att diska för mig nu..
jag får ta typ 4 pauser för att orka med..

så nu sitter jag i en ren och fin lägenhet..
Mattias är och köper grönsaker och dipp nu..=P
vi ska ju försöka sluta med chipsen..=P heheh..

ikväll blir det mys med älskling, dipp och tv!!
men först blir det korv med bröd för min del..
ja har ju inte ätit idag än..

Ska bli kul imorrn..när lille sötongen Hilda ska döpas!!!=D
längtar verkligen..det va så länge sen jag såg den gulliga fejjan.=P
länge sen jag såg Hilda med!!=P hehehe..

vi ses imorrn gummorna! puss på er!!

Kommentarer

Skriv till mig!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0