Halloween..

Har nu gjort klart i garderoben!!=D
jätte skönt att det är klart där inne så man hittar sina kläder..=P

trodde att det skulle bli myspys med linda och mattias idag..
men det verkar som att det bara blir jag och älsklingen som får äta tacos och se på skräckfilmer ikväll..
det ska bli så mysigt så..

nu håller mattias på att fixa lite frukost till oss..ägg och smörgås och te får det bli..mums!=P
jag är sååå kär!!och lycklig med min lilla familj i min nya fiina lägenhet!!
synd bara att jag inte kan röra mig normalt..
jag blir så rastlös och vill verkligen hitta på något skoj snart..

men jag har inte tagir något litet vitt piller idag på morgonen..=D
så snart är jag helt morfin fri!!=D hehe..
tänkte gå ut och gå en sväng till affären idag också..
köpa nåt gott till ikväll..
har ju lite extra pengar nu när emma ska köpa min tv..=D.

längtar efter mina kläder från ellos och min fiina tradera korsett!!




Kommentarer

Skriv till mig!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0