Inte mycket vila,,.

Jag vilar inte ryggen nånting alls på dagarna nu..
det är nog inte så bra tror jag..för på kvällarna är jag väldigt trött i ryggen..
jag får nog vila iaf en liten stund på dagen..
men det är svårt att komma ihåg..när man håller på och fixar och donar hemma..

men jag ska lägga mig en stund nu innan mattias kommer hem och läsa lite tänkte jag..
då kanske jag inte är lika trött ikväll...

annars är allt som det ska med min rygg..=D
det går jätte bra, och jag kan gå långa promenader utan att det känns...
visst jag blir lite trött men annars känns det bra...

Snart ska jag tillbaka till göteborg och träffa läkaren..
det ska bli så skönt...hoppas inte jag behöver ta nåt jävla blodprov bara...
då skriker jag...=P
Jag och mamma ska åka tåg dit..det ska bli lite mysigt faktiskt..=P 


4 veckor och 6 dagar efter Op...

Kommentarer

Skriv till mig!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0