Min helg!

I lördags vart det lite vin md hummer och Mattias..
det va jätte mysigt..satt i köket här och spelade spel...
Linda drack kanske lite för fort..=P
hon har ju inte ätit så mycket denna månad heller..=P hehe..

Sen gick Mattias till en kompis och jag och linda gick hem till hennes föräldrar..
satt och pratade och myste där..
Linda blev för full och somnade med huvudet i toan..=D haha..
sen försvann hon..
men jag stannade kvar med patrik och maggan jag..
sen kom min älskling dit..men han va inte kvar så länge..
men jag stannade en liten stund till innan jag gick hem..

var hemma vid 1 tiden tror jag..
det va iaf en väldigt rolig dag..det va ett tag sen ja drack..=P
tur att jag tog det väldigt lugnt..




På söndagen blev det mycket chips och film med älsklingen..
Och kyckling i tunnbröd med creme fraishe och grönsaker...=D mums!

Nej nu ska jag äta lite frukost..mamsen kommer snart..jag ska färga hennes hår!!=P



Kommentarer
Postat av: Kitty

Lovar att jag njuter, det är helt underbart :D

2008-11-17 @ 21:09:46
URL: http://kittson.blogg.se/

Skriv till mig!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0