pyssel från panduro..



Idag har jag städat och tvättat...
Sen har linda och mamma varit här och druckit kaffe..=D..
Jag och linda har suttit och babblat julrim..=P hehe..
det blev så bar så...
" Det här är ingen strumpa, den har faktiskt en rumpa...=P "

Har också pratat med Mette, min chef idag..
Det stämde med pengarna, det va så lite...
Jag va shemalagd dom 2 veckorna..
Och det va så få timmar jag hade då...
det minsta ja nånsin jobbat...
Men jag hoppas inte försäkringskassan går efter dom veckorna..
För då blir det inte mycket pluss i kassan för mig...

Längtar till imorrn gör jag med...
Då blir det storhandla med hummer..=D..
Jag tänkte att jag skulle köpa mat för mina pengar så får mattias betala hyran..
Det ska iaf bli skönt och handla...
har ingenting hemma nu...inte ens lite kattmat..=(..men dom har fått lite salami...hihi..
Och så ska vi gå in på panduro och titta efter nåt pyssel till mig..
Så jag har nåt och göra...kanske blir en och annan julklapp..=P..
Min underbara och omtänksamma mamma ska betala för mitt pyssel...
Bara för att jag ska få nåt och göra på dagarna...

Tack mamsen!! Jag älskar dej!!

Kommentarer

Skriv till mig!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0