Rolig Onsdag!



Iad har det varit en rolig och lång dag,..
Jag och Mattias gick upp halv 10 i morse för att gå till linda och åka in till stan..
Först åkte vi hem till Kitty, där vi tölade, drack kaffe och lekte med Hilda..=P..
Det va jätte kul att träffa dom.=D.har ju inte sett dom sen dopet..
Men ja får kanske se kitty igen på lördag,,kanske blir ett glas vin hos henne då..=P..

Iaf Sen så åkte vi och storhandlade på willys...blev mycket nyttig och god mat..
ganska billigt vare med..=P hehe..
Träffade Kitty och Hilda igen på willys..=D..hej igen!.hehe.
Även maggan,patrik och anders dök upp bakom hyllorna vid ketchupen...=D..

Sen hjälpte anders mig vid kassan med alla varorna...
vi betalade och gick sen alla 4 till rusta..
Där hittade jag adventsljusstake, ljus, kaffeburk och en varsin julslips till mig och Mattias..=D

Efter rusta åkte jag, linda och mattias till panduro, där jag skulle handla pyssel till mig själv..
Hittade mycket fint..kan inte säga vad jag köpte..ifall det blir nån julklapp..=P..
Men iaf efter snabbisen på panduro begav vi oss hemåt igen...

Hem och packa upp varorna..laga god sallad och färga hummers hår..=D..
Det va min onsdag det...
Nu ska jag vila framför min kära tv...(greys anatomi kl 21.00 =D)..får ja inte missa..

ses imorrn..HEJ!

Kommentarer

Skriv till mig!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0