Vacker som mörk..=P

Nu har jag färgat mitt hår igen,..=P
så nu är jag svart med rött i..
det är jätte fint..jag har alltid tyckt att jag är finare i mörkt,..men ville ändå va blond..
vet inte riktigt varför..

Trodde inte det skulle bli så här fint..
det var ju jag och hummer som färgade..=P hehe
då brukar det bli lite galet..haha..

det va jätte kul att träffa linda idag..
jag saknar ju henne när vi inte har träffats på några dagar..=P
satt och drack kaffe och myste med färgningen..
linda gjorde sin hårbotten röd..lite fränt!..=P

mamma kom en sväng på en kopp också..
hade saknat henne med..hehe..lilla mamsen..

nu ska jag se på Dr phil tänkte jag..hehe
om det är nåt roligt ämne..

hej!


Kommentarer

Skriv till mig!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0