alla penslar!!!hallå!!=P

hehe..igår va jag hos kitty och myste lite med dom..
lyssna på musik, åt äckliga bugles och kollade lite på datorn..
det va jätte mysigt..men tiden går så fort..
vi får iaf göra om det snart..vet inte om det hinns före operationen..
men vi ska ju bli bloggisar..och så kan du ju hälsa på mej när jag bor hos mamma..
lr hur!?=P.

på kvällen igår så va jag på personalmöte/fest...det var jätte roligt!!
pratade, åt och drack lite...
fick ett presentkort på hm och ett diplom..haha..
så här står det..

Diplom 2008

(årets busstabell)
Ronja Levonen

Motivering
Vi har träffat få som pysslar och grejjar så mycket som du, för att jobba med oss.
Buss, tåg , cykel , finns inte mycket du inte har provat.
Men det är uppskattat.
Vi önskar dej lycka till med operationen och hoppas på att du kommer tillbaka
till oss sen..

gulligt va?=Phehe..

men det blev inte så jätte sent för mej igår..jag ville ju hem till min älskling..
det var några som stannade och gick ut sen..

Kommentarer

Skriv till mig!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0