Bajs!

Ja tiden på sjukhuset var fruktansvärd, men också rolig..
jag träffade många gulliga människor..
här är några värda att nämna..

Helena
Den gulliga, barnsliga tanten med piercing i naveln..
hon är så jävla frän..
hon ville inte riktigt hem tror jag..hehe! =P..
Hon skulle ha panodil brustablett med citronsmak..hahaha..
lr va det citronsmak helena..??

Ingela
Den tuffe!!
hon va så rolig..hon skulle upp och gå hela tiden..
hon slängde på sig jackan och skulle ut och gå..
jag själv kunde knappt ställa mig upp, men hon skulle ut och få frisk luft..haha..
och pipmugg kunde man ju inte dricka ur..
vanligt glas skulle det va...

Carin
världens goaste sjuksyster..
hon va så rolig...jag fick ont i ryggen bara jag såg henne..
hon sa alltid nåt som fick mig på bra humör..
hon hjälpte att tvätta av mig..hon va jätte go!!

Marie
en annan sjuksyster..
hon va den som tog hand om mig först..(stackars henne=P)
Hon va så snäll..och tog verkligen hand om mig..
och brydde sig!!tack marie!

Ann Sofie
Fan vad vi skrattade..
vi skrattade samtidigt som vi sa aj hela tiden..hehe..
jätte kul att vi träffades..hoppas du skriver på min sida..
så jag kan få din hotmail lr nåt..
du får hälsa bror din!!och du!
jag har bajsat nu!!hahahaha...

ja..iaf så är jag hemma hos mamma nu..
tänkte att jag skulle åka hem nästa helg..=D
jag har äntligen bajsat!!det tog typ mer än en vecka..men jag klarade av det med lite lactulos..
hehe..
nu kan jag äntligen skriva hur det går framåt, nu när jag har skrivit klart om min sjukhus tid!!

men nu kan jag inte skriva mer..jag och min älskling som är här och hälsar på..
vi ska gå ut och gå en liten sväng!!=D

1 vecka och 3 dagar efter Op..

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofi!!

Tjena bruden!!

Vad skönt att höra att du har bajsat :P det har jag oxå äntlgen fått göra, tog ett tag.

Jag kom hem idag (lör) såååå skönt, fatta jag hade tråkigt när du åkte den....käringen som kom in på rummet var såååå jävla gnällig jösses höll på att bli knäpp på henne...gnällde över allt.

Hur går det hemma nu då?? Bor du hos mammi och pappi?

Ta hand om dig..

Många Kramar



Ps MR-röntgades igår och de såg inget "konstigt" på röntgen, så vi skulle avvakta med allt med tanke på bebben. Ds

2008-10-25 @ 16:34:16

Skriv till mig!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0