bara 5 dagar kvar..

5 dagar är ju ingenting..sitter på internet och läser andras berättelser om deras skoliosoperation.
ja vet inte om det hjälper eller bara gör mig mer rädd för hur det kommer kännas efteråt..
de flesta skriver att det är fruktansvärt i början..men sen blir bättre för varje dag..
men det är ju just de där fruktansvärda dagarna i början jag är rädd för...

och jag har läst att de väcker en mitt i operationen för att göra ett test, när de ber en att sparka med bena..(?)
det står att man vet inte om det men det låter ju läskigt..

och sen att den vanligaste komplikationen är att dom kan råka punktera lungan på en..
för att man får en slang ner i halsen för att ta prover och då är det tydligen bara några millimeter från lungan..



Men nu ska jag bara tänka på hur kul det kommer bli ikväll..
Jag, mattias, mamma, syrran och mattias föräldrar ska festa!!ska bli sååå kul att alla ska träffas samtidigt..
wiiiieee!!!=P...

håller på att tvätta nu..sen ska jag ta en dusch..göra mig iordning..sen kommer lena och då ska vi till bolaget..
hon ville att vi skulle göra summertime!!!=D..mmmmmm!!

men jag skriver väl imorrn..och berättar hur kul det va..hehe..




Kommentarer
Postat av: gabbi

hej vill du tjäna lite extra pengar hur lätt som helst?

gå gärna in på länken nedan för mer information! =)

ha det bra! =)



http://gabbifreak.blogg.se/2008/september/plus-i-kassan.html#comment

2008-10-10 @ 15:55:49
URL: http://gabbifreak.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du,det kommer säkert att gå kanon. Bra att Internet finns för info. Lycka till. Kram

2008-10-10 @ 17:46:52
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Skriv till mig!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0