bläääää..

nu sitter jag hos mamma och pappa...
pappa försöker lära mamma hur digitalkameran fungerar..=P
jag vill ju kunna lägga ut lite kort på mig från sjukhuset sen..
imorrn bär det iväg till göteborg...
känns helt overkligt..jag tror inte ja riktigt har fattat än..
det är ju en stor operation,,..men ja tänker att det snart går över..
men det är ju faktiskt ett halvår vi pratar om, tills jag är helt bra i ryggen igen..
men jag SKA! försöka att tänka positivt..hihi=P..

hej så länge..jag skriver nog en gång till ikväll..

2 dagar innan Op..


Kommentarer
Postat av: Linda

Klart att de kommer gå bra.. håller tummarna att smärtan inte är så farlig som du tror.. Älskar dig gumman.. kommer tänka på dig hela tiden..

Du är starkare än du tror..

Puss från din hummer

2008-10-13 @ 18:53:17
Postat av: Diana

Tack söta du för gullig kommentar! :) Kolla gärna in min blogg nu, har precis uppdaterat!! :) Trevig måndag! Kram

2008-10-13 @ 20:03:23
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Skriv till mig!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0