Dag 3,...vill ta livet av mig

Torsdag 16:e October 2008


Kl 12  rullas jag upp till avdelningen från uppvaket..
jag är röd i ansiktet för att jag fick för mycket smärtstillande..så de sänkte till 8 innan..
när sängen rullas in i hissen över kanten skrek jag för det gjorde sååå ont!!
jag hade jätte ont ..så när jag kom upp på avdelningen höjde dom mitt smärtstillande till 10 igen..

så nu mådde jag ganska bra...
jag hade ju ont inte bara av ryggen..men jag kunde knappt röra min vänstra hand..för nålarna gjorde så ont..

Min syster Helena kom och överaskade oss med...
hon hade med sig en jätte fin blomma till mig..
men jag fick ju inte ha det på rummet, så hon fick ta med sig den hem igen..=(..
men det va jätte gulligt att hon kom..love u sis!!=D..
det va bra att hon gick iväg med mamma en stund så hon fick lugna ner sig lite tror jag..=P hehe..

Jag sa till mamma att jag hade så ont att jag ville ta livet av mig..
denna dagen var den värsta..men sen blev det bara bättre och bättre..
och jag hade inte ont HELA! tiden..jag sov så mycket som möjligt också...




Kommentarer

Skriv till mig!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0