Dag 4,..Framsteg

Fredag 17:e October 2008


Jag sov inte så bra på natten, men det gjorde jag inte nån natt..=P
När jag vaknade vid 6 fick jag mitt piller, sen kom det en sjuksyster som ville att jag skulle sätta mig upp på sängkanten...
det ville jag verkligen inte!!men hon sa att jag skulle försöka och att det skulle gå så bra så..
jag fick lägga mig på sidan, ta ett hårt grepp runt henne, sen räknade hon till 3 och lyfte upp mig..
när jag satt där kunde jag inte se ordentligt, jag mådde jätte illa..och började spy!
Gröööönt!!eftersom jag inte hade ätit nåt..
sen lade hon mig ner igen..och jag mådde genast bättre..

vid 9 kom mamma..
hon sa att hon var glad att hon inte hade varit där och sett när jag spydde och skrek!!=P
det förstår jag..

Dom tog bort dränaget ur ryggen på mig..och nån nål ur handen tror jag..så det kändes bättre..

Senare på dagen satte jag mig upp igen..då kände jag att det rann nerför min rygg..
då blödde det ur hålet där dränaget hade suttit...
men det kändes inte..
jag reste mig upp och gick några steg också..
jag var jätte duktig..
det gjorde inte ont i ryggen när man gick..det lixom bara drog i en..
det kändes som jag hade vikter i ryggen som hängde neråt..
det är svårt att förklara..

det gick fort framåt den här dagen iaf..och jag mådde bättre fram mot kvällen..


Kommentarer

Skriv till mig!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0