Dag 6,..Fri!

Söndag 19:e October 2008


Katetern togs bort 6 på morgonen..=D
så nu är jag fri från allt, och ska börja gå på toan!!=P hihi..
Jag gick lite i korridoren flera gånger..
blir ju väldigt trött men skönt att inte bara ligga i sängen..

Det kom en kille och körde bort mig i sängen till röntgen..
det var lite jobbigt..för jag fick gå ur min säng och lägga mig på deras smala höga säng...
så blev jag röntgad liggande..sen rullades jag upp igen..
det var jätte svårt att sätta sig upp från deras säng för den va så hög..
men mamma hjälpte mig..

Jag äter fortfarande väldigt dåligt,,och jag blir grinig när jag har ont..
men jag har inte så jätte ont...

hände inte så mycket denna dag..jag gick lite och så..
så det gick ju framåt iaf..=D


Kommentarer

Skriv till mig!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0