Dag 7,..Självständig..

Måndag 20:e October 2008


Jag började bli så rastlös här och kände att jag ville inte ligga här mer..
så jag satte mig upp..
jag klarade att sätta mig upp själv..Wiiiiee!!
va glad jag blev..
sjukgymnasten kom för att vi skulle gå i trappor..
det gick jätte bra..och jag började gå utan gåstolen..
och allt kändes jätte bra,...

jag bestämde mig för att gå på toa för att borsta tänderna och raka mig under armarna..
jag kände mig ju som ett monster...
allt gick jätte bra,..

men när jag stod och precis hade rakat klart..
så kände jag hur min syn försvann, jag hörde inget och mina ben sjönk ihop..
jag fick ett blodtrycksfall..och började spy..
så jag blev utrullad på en stol..

efteråt kände jag mig direkt bra igen..
men jag låg kvar i sängen och borstade tänderna där..

Allt kändes så bra så jag ville bara hem...


Jag fick träffa en läkare som sa att det jag behövde göra var att bajsa, gå i trappor och ta ut mina agraffer jag hade över såret...de tog ut hälften den här dagen så skulle de ta bort resten nästa dag..et kändes inte när de tog bort agrafferna..det kändes inte när de tog bort nånting nästan..nålarna i handen ömmade lite..men annars inget...

trappor kunde jag ju gå i..det var bara att bajsa kvar...


så jag sa att jag ville åka hem nästa dag..


Kommentarer

Skriv till mig!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0