Dag 8,..Duscha!!

Tisdag 21:e October 2008


Vaknar pigg som en mört..
jag vill bara hem på en gång!!!
men jag vet at det kan ta ett tag...eftersom dom skyndar sig ju inte precis..=P

Jag låg mest och pratade med ann sofie en jätte gullig tjej so låg mitt emot mig..
hon var i 8:e månaden och hade jätte svåra problem om vilka tabletter hon fick ta mot sin smärta utan att det skulle skada barnet..tyckte så synd om henne...
men hon va så tuff!!=D...hoppas allt blir bra med henne!!

Bajsandet gick inte så bra...det gick inte alls!!!
jag åt allt för att bajsa..det äckligaste man kan tänka sig äta och dricka..
allt för att få bajsa..=P
jag till och med tog ett till microlax...men det kom bara luft..
men jag sa att jag skulle hem ändå..jag fick väl bajsa hemma då..=P hehe..

Dom kom och tog ut de sista agrafferna ur ryggen på mig..
dom sa att det såg jätte fint ut och att det läkte på bra!!=D..
men dom satte några små tejpbitar över såret på några ställen där det hade blivit en lite glipa..
det låter läskigt, men det känns inte..
jag ska ta bort det typ om 2 veckor sen när jag har kommit hem..

Jag ska äntligen få duscha!!!=D..jag har inte duschat sen förra tisdagen!!!
mitt hår är som tuggumi för all förbannat hibiskrubb jag har i håret!!
Det var underbart att duscha!!kändes lite läskigt eftersom jag inte ville få in nät vatten i såret..
men det var så bra övertäckt så det var ingen fara..
det va svårt att torka sig efteråt och ta på sig kläder..men mamma hjälpte mig..

Sminkade mig också för första gången på en vecka..
jag gick in i badrummet på sjukhuset och såg ut som ett blekt troll..=P
och kom ut som en vacker, rakryggad tjej med lite färg på kinderna!!=P hehe..

Mamma hittade min doktor Rune i linneskåpet!!=D..
jag fick prata lite med han..
han sa att jag var en stilig ung kvinna!!hehe..

Jag säger hej då till alla..
för det kommer en stressad gubbe som kör iväg mig på en bår ut till bårbilen..
kl är då 2..
det va inte så stor bil..det va kanske 1 dm till taket när jag låg där..
och jag fick ligga på sidan i 3 och en halv timme...
det hade ju gjort för ont att ligga på rygg..
så som han körde!!

När jag kom hem..hade jag jätte ont i ryggen...och höll på att kissa i brallan..
jag va ju så stel i ryggen efter resan..
så fort in på toan...
skönt att va hemma...eller ja hos mamma iaf..

nu fattas det bara att mina tarmar sätter igång..=P



Kommentarer

Skriv till mig!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0