Håll ut!

thissa kom hit och hälsade på mig idag..
hon berättade att Robin ligger i koma...
Fan!!han som va så fin och såg så bra ut sist..
jag trodde verkligen att han hade ordnat upp sitt liv...

Det var ett tag jag trodde att han skulle försvinna föralltid..
han var lila i ansiktet, smal som en pinne och kunde inte prata..

jag pratade med han...jag vet inte..jag försökte väl visa att folk bryr sig om honom..
iaf jag...
då orkade han inte prata med mej..han sa att han skulle försvinna..
jag var helt knäckt.jag försökte ringa hela tiden..men han orkade ingenting..

Men på studenten såg han så fin ut...
jag tittade på filmen från studenten igår..där jag ropar Robin! och ger honom en stor kram..

Robin du SKA! fixa det här!!!du har gjort det en gång..
du kan göra det igen...

jag tänker på dej!


Kommentarer
Postat av: Morbror Hockey

Du skriver Jätte Bra, forsätt på samma väg gumman!

2008-10-31 @ 21:52:57

Skriv till mig!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0