Halleluja!!

morrn morrn på er alla!!
idag har jag inte sovit lika gott, men jag sov iaf till halv 5 inatt..
då tog jag en tablett..och sov vidare till halv 11..
då tog jag ett litet vitt piller =P..
jag hade ont i ryggen inatt men inte nu längre..
jag tänkte ju sluta med morfinet nu..
men det verkar som jag får ta det lite till iaf..
jag har haft ont i huvudet i 2 dagar nu..det är lite jobbigt..
morfinet jag tar verkar inte mot huvudvärk verkar det som..=P hehe..
jag får väl ta en panodil istället..=D

idag ska jag hem!!jag är såå lycklig..
hem till den underbaraste killen i världen..=D
och min söta hummer kommer hem till oss idag..
och jag tror att emma skulle komma också..
jag känner mig så älskad!!=D..

alla som har hälsat på mig..och tänkt på mig den här tiden..
ett stort tack och många kramar till alla er!!!

kitty vill bara säga till dej att jag är så lycklig att du har kommit tillbaka till mig!!=D
att jag får ta del i ditt och hildas liv!!ni betyder!!Love you!

2 veckor och 1 dag efter Op..


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofi

Vad skönt för dig att komma hem!!! Vet hur det är att bo hos mammi och pappi gjorde det förra året då jag hade opererat mig och sedan att få komma hem var sååå skönt att det inte går att beskriva i ord!!!



Ta hand om dig!

Kram Ann-Sofi

2008-10-30 @ 17:13:48

Skriv till mig!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0