Home sweet Home!

Äntligen är jag hemma i min nya vackra lägenhet..
Jag älskar min lägenhet..
den är sååå fin..
och det är så underbart att va hemma igen!!

men jag kommer nog börja sakna mamma snart igen..=P hehe..
tack för allt mamsen..jag älskar dej!!
du har verkligen tagit hand om mig...=D

Nu är jag och Mattias sambos på riktigt!!!wwiiieee!!hihi..
det känns som jag har en liten familj nu här hemma..
min sambo Mattias och mina bebisar scitzo och buffa!!hehe..
love u!

skönt att vara nära linda igen..
ja gumman det kommer verkligen bli mycket kaffe här nu!!=D

natti natti allihopa!!

2 veckor och 1 dag efter Op...

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofi

Fan vad skönt för dig att vara hemma där du "ska" vara!!!

Hoppas att allt är ok med dig!!

Här är det under kontroll!!

Ha det bäst och ta hand om dig!

Kram

2008-10-31 @ 09:05:33
Postat av: maritha levonen

älskar dig också gumman. det har varit

"roligt " om man nu kan säga det om

det du ( vi ) har varit med om.

saknar dig redan, kunde inte sova inatt.

jag som har sovit så gott när du har

varit här. kram mom

2008-10-31 @ 17:26:41

Skriv till mig!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0