I´m not ready to make nice..

Jag och mamma gick ända till konsum idag!!=D
wiiieee!!det va jätte skönt att få gå lite längre..
är jätte trött idag..ligger och tittar på tv med mamma..
man skulle kunna tro att hon också har opererat sig..hehe..=P..
hon är minst lika trött som jag..haha.

men jag är samtidigt väldigt rastlös..jag vill hitta på nåt roligt..

jag har iaf inget ont alls i ryggen när jag vänder mig om eller är uppe..
jag har inte ont för operationen, men jag har sån jävla träningsvärk..
det värker bakom skulderbladen..
det gör jätte ont..
men jag bryr mig inte om den smärtan eftersom jag vet att det bara är bra, och inget farligt..

nu ska jag se på glamour med mamsen..
natti natti
ses i morrn..

1 vecka och 6 dagar efter Op..

Kommentarer

Skriv till mig!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0