inte ett skit!

idag har jag inte gjort ett skit..
jag gick upp halv 1..
åt korv med bröd..
gått omkring i lägenheten..
tittat på tv..
och surfat lite såklart..

vi gick inte på promenad idag..
för när vi skulle gå, så började det hagla..
så vi fick ingen lust att gå ut idag..=P..

men jag har ju duschat med..
det var lite läskigt att känna vattnet rinna nerför ärret..
men jag kommer nog vänja mig...
allt går iaf jätte bra..
jag har inte ont i ryggen och jag sover hur fint som helst..
men det har börjat kännas lite konstigt på olika ställen på ryggen..
jag tycker att det stretar emot på vissa ställen, som det inte har gjort förut..
men det är säkert bara nerver som försöker hitta tillbaka till varann..
inget farligt..=P hehe..

färgade utväxten idag också..det va skönt..nu ser jag inte jätte hemsk ut längre..=D

Längtar så mycket till imorrn..
då ska jag äntligen få komma hem till min nya lägenhet..
som pappa till och med fick se före mig!!haha..
hem och pussa på böbben..och krama linda..
och få sitta hemma och dricka kaffe med mina bebisar i knät..
åååhåhåå!!va underbart det ska bli!!

2 veckor efter Op..

Kommentarer

Skriv till mig!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0