inte långt kvar nu...

det enda jag kan tänka på just nu är operationen..jag är livrädd!!
jag vill inte!!!jag vet att jag måste och att allt blir bättre,,men nej jag är så rädd!!

det är bättre att tänka på positiva saker, som att jag och min älskling har tänkt att flytta ihop..=P
grattis linda nu får du rätt..hehe..
och i morrn ska jag hämta ut korten!!!=D ska bli sååååå kul att se!!lr va säger ni girls!!?=P

jobba ska jag göra idag med!!blääää..det är ju bara 3 timmar men fy va drygt det är!!!
nej nu ska jag fortsätta titta på hem till gården..=P

//peace out.

Kommentarer
Postat av: Anna

Tjena vännen! Hur är det med dig? Läste att du ska operera dig nu äntligen. Förstår om det är nervöst men jag tror det kommer gå kanon bra =)Du har skaffat dig en ny boyfriend också ser jag? ;D kram!

2008-10-14 @ 17:20:38
URL: http://annaj.bloggspace.se

Skriv till mig!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0