kaffe på morgonen!!

igår var det en helt underbar dag..=D
mös med min älskling, först framför tv och sen låg vi och skrattade och pratade en lång stund i sängen innan vi somnade..
vi har bestämt oss för att inte ha tv i sovrummet också..
vi ska mysa istället..=P

fick besök igår också av Henke "tjuren" och Antonia..=D
det var trevligt..hehe..
har köpt jätte fina utemöbler som vi ska ha på balkongen..
just nu har vi dom inne, men det ä fint de med..

ska leta fram min pumpaljusstake så det blir nåt halloween mys med!!=P

idag kommer linda hit och hjälper mig med det sista som ska göras innan lägenheten är perfekt..
ska ringa emma också, hon jobbade igår så hon kommer nog idag..

nu ska jag ta en cigg efter mitt goda morgonkaffe!!=P

Kommentarer

Skriv till mig!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0