känns läskigt.

det har varit en sköterska här idag..
hon har tagit bort stripparna och det jag hade på mitt sår..
det hade läkt ihop redan..och det va jätte fint..
så jag fick inget nytt.
utan nu så är det ingenting mellan mitt ärr och tröjan..
det känns lite läskigt..naket..

undrar om jag kommer våga duscha nu..
jag va ju rädd att det skulle komma in vatten igår när jag duscha..
tänk nu da..nu ska jag duscha rakt på ärret!
men hon sa att det inte va nån fara..så ja får väl lite på henne..=P

längtar tills på torsdag..jag vill verkligen hem.
jag åkte ju hemifrån till sjukhuset..
låg där en vecka,,och sen direkt till mamma...
så jag vill hem nu!!

tänkte gå ut och gå en sväng med mamma snart..
måste ju motionera lite..
håller ju på att bli fet snart!!=P hehe..
bara äter och tittar på tv hela dagarna..hehe..

1 vecka och 6 dagar efter Op..

Kommentarer

Skriv till mig!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0