läskig ryggrad..

idag är det måndag...allt har gått jätte bra idag..
jag kan gå själv utan gåstol och gå i trappor..
systrarna har varit här och tagit ut hälften av agrafferna jag har över ärret..
imorrn tas resten bort...

jag hade en liten svacka på badrummet förut bara..
jag hade suttit ganska länge på sängen.
sen tänkte jag gå och tvätta av mig lite och raka mig under armarna eftersom jag kände mig lite som ett monster..
(hata hår!!)..hehe..men då försvann synen plötsligt, fick tinnitusljud i öronen..
benen höll mig inte..och jag började spy...
jag fick ett blodtrycksfall...men sen var jag helt ok igen...

så antagligen får jag åka hem imorrn...
det som fattas att jag ska göra var att gå i trappor och sånt..., ta bort agrafferna och Bajsa!!!
och det enda jag inte klarat än är att bajsa..
men kommer det inget imorrn så tar jag med nåt medel, och fixar det hemma..

för nu vill jag hem och träffa alla igen..

men som sagt var..så skriver jag hela berättelsen när jag kommer hem...

5 dagar efter Op..skriver från sjukhuset..

Kommentarer
Postat av: Ingela (damen i sängen brevid)

Det var roligt att höra att du åker hem i morgon. Du klarar nog mycket mer hemma och du kan säkert bajsa bättre också.

Visst, det är lite jobbigt att komma hem, här är det inga sköterskor som kommer med mat och mediciner, men det är skönt också.

Jag gick till apoteket och hämtade ut alla mediciner samt en burk för att lämna tillbaka fragmin sprutorna. Det var lite jobbigt att gå dit och hem.

När jag läste operationsberättelsen, så tog min operation också två timmar och det var med stag och benbitar man byggde upp min kota. Jag trodde aldrig att den var så omfattande.

Jag kommer att vara inne och kolla din blogg ganska ofta för att få veta hur det går. Må så gott och krya på dig! Hälsa din mamma det har varit jätte roligt att lära känna er!

Ingela

2008-10-20 @ 18:46:43

Skriv till mig!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0