Måndag igen..

Snart behöver jag nog inte ta några piller alls tror jag..
jag tar bara 2 stycken om dagen nu..
ett 6 på morgonen och ett 6 på kvällen..
dom små vita tar jag då..

jag började ju ta andra piller igår, som inte är lika starka..
det är bra halvmorfin..men igår när jag skulle duscha började jag må jätte illa och fick ont i magen..
jag va tvungen att gå ur duschen med shampo i håret, för att sätta mig ner..
mamma fick panik och skyndade sig att leta upp en hink..
för jag trodde ju att jag skulle spy..

men det gick över..jag tror inte att jag tålde dom pillren..
så jag slutar med dom..

idag ska jag och mamma ta en promenad till nöjjes..=D.
skönt med lite frisk luft..=P
linda, kitty och lillan kommer på en kaffe sen också..=D..

nej nu ska jag fortsätta surfa lite..

1 vecka och 5 dagar efter Op...


Kommentarer

Skriv till mig!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0