Mysigt!

Idag har det varit en jätte mysig dag..jag, mattias och hummersötisen har fixat och donat lite hemma hos mig..
satt upp tavlor och grejjer..
blev jätte fiiint!!=P det blir bara finare och finare!!=D
tack gumman för att du gjorde det såå fint i sovrummet åt oss!!hehe..
vi har druckit kaffe, haft det mysigt..
linda drack nån öl..lite sugen blev jag måste jag säga..=P
men jag får vänta lite till innan jag får ta en öl..=(

imorrn blir det en till jätte mysig dag med älsklingen och hummer=D..
vi ska äta lite tacos tänkte vi och mysa lite..hehe..
ska bli jätte kul..
får se om vi fixar lite i garderoben imorrn..

ryggen känns bra..
det går framåt..
det känns inte lika stelt i ryggen längre..
men jag måste tänka på att inte röra ryggen för mycket..
även om det känns bra...

sitter nu och tittar på idol med mattias..
börjar bli väldigt trött.

vi hörs imorrn..

Kommentarer

Skriv till mig!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0