Scitzo och Buffa..

sitter och ser på när mina bebisar leker..mina söta små kissar..
ja kommer sakna att vakna upp med 2 mjuka djur vid mig..=P
snart kommer min älskling hem..han fick sluta tidigare så jag hinner se honom lite innan jag åker till mamma..
emma och linda har nyss varit här på kaffe....fast emma drack inget da..=P
linda bjöd på cigg för jag har varit sååå röksugen..mattias tog med alla till jobbet..

Jag har packat klart allt nu..tog med musik och filmer som jag tänkte ha på sjukhuset..
hoppas jag får låna pappas hörlurar bara..

nej nu ska jag packa ner datorn, så jag får med mig den...
skriver ikväll hos mamma..få se hur jag känner mig då..
kommer antagligen va ganska nervös då..

Kommentarer

Skriv till mig!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0