Sova..

det är så skönt att äntligen få sova ut ordentligt på nätterna..
jag sov ju typ ingenting på sjukhuset..
och hos mamma har jag sovit dåligt..
men nu sovar jag så skönt att jag inte vill upp på morgonen..=P
gick upp ur sängen halv 1 idag..=D

undra vart mamma och jag ska gå idag..?
jag vill gå till skin deep och ica..
så vi får se..

Jag vill köpa nånting gulligt till min underbara älskling..
han har gjort så mycket för mig den här tiden..
flyttat och flyttstädat MIN! lägenhet..och gjort iordning våran nya lägenhet..han och linda har varit underbara!!=D
tack böbben..jag älskar dej mest!!!=D
och jag älskar dej med min hummer!!=P hehe

2 veckor efter Op..

Kommentarer
Postat av: Linda

Han fick att hjälp av mig att flyttstäda och göra iordning i lägenheten..

kanske inte mkt i den nya men endock..:)

2008-10-29 @ 17:56:45

Skriv till mig!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0