tro, hopp och kärlek!!

det var på onsdag jag skulle operera mej..ja tänkte lite fel bara.
så det är 6 dagar kvar tills jag ligger på sjukhuset i göteborg..
med mina titanstänger i ryggen!!=(..

det ska iaf bli jätte roligt imorrn..hur vi än gör och vart vi än är..
jag hoppas att det blir hos syrran..
jag, linda, mattias, mamma och syrran..det skulle va jätte roligt om mattias mamma kunde va med åxå..
vi får väl se hur det blir..

idag kommer mamma och lilla charlie hit och ska äta bullar...=P
och jag ska tvätta och sen ska jag bara mysa med mattias så mycket som möjligt eftersom jag snart ska iväg och inte se han på en hel vecka!!!det kommer va jobbigt!!

men nu ska jag fixa och dona på min blogg lite..så hej så länge!

Kommentarer

Skriv till mig!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0