Me like!!

ÅÅhhhåå!! va härligt nu har jag äntligen internet..och fått en fin ny dator av mamsen..
har fixat till min blogg lite nu,,men kitty sak aj hjälpa mig så den blir mer unik..=P.

Jag har också äntligen fått träffa underbara, söta lila hilda..
hon är helt underbar..kändes jätte bra att träffa hon och kitty igen som jag inte hade sett på 5 månader!!
 ja gumman nu ska vi ta hand om vår vänskap..vill aldrig mer va ovän!!!bläää!
ska bli kul och se er imorrn igen..kaffe, cigg, vänner, bebis, hundar och mys prat..kan det bli bättre!?

har fått operationstid nu me..29 oktober ligger jag och sover i göteborg medans läkarna skär i min rygg..
"wieee"...NOT!..hehe..nej det ska bli skönt,,men ja är ju lite rädd..

nej nu måste jag mysa lite med min älskling!!

//peace out..

Kommentarer

Skriv till mig!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0