Ensam!


Jobbat idag, sen har jag varit iväg till Linda på en kaffestund..=)Mattias ska jobba över idag, så han kommer inte hem förrän ikväll..=( Saknar min älskling när han är borta!!=P
Nu är jag hemma och tänkte ta mig något att äta, blir väl nudlar lr nåt, har inte så mycket att välja på..=P
Känner att jag måste börja göra något åt mina extrakilon som jag la på mig när jag va sjukskriven..
Vill va lika smal och fin som jag va innan, så jag kan ha mina sommarkläder..=P
Men det är svårt när man är så kär i chips som jag är..=P

Men vi får se, om jag börjar gå ut och gå lite så kanske det händer grejjer..=)
Kommer ju inte ha pengar till pizza och sånt sen när Millie kommer..=)

Kommentarer
Postat av: Kitty

Mina kategorier står ju på mamman, och hildas på bebisen. Men funderar fan på att ändra tillbaka, var mycket lättare att hitta förut.

Ja, tog bilden förra året, men hittade den igår och var bara tvungen att lägga upp den :)

2009-04-16 @ 10:30:14
URL: http://kittson.blogg.se/

Skriv till mig!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0