Håller på att spricka! av glädje.


Jobbat idag, sen drog jag & Linda ner på kil för att inhandla groggvirke..=P
Nu sitter jag hemma, ska bränna en skiva, duscha & göra iordning kläder och så, innan jag går till Linda..=)
Ska bli såå underbart kul idag!
Vädret finns det ingenting att klaga på och humöret är på topp!!=) Finns inget som kan få mig att må dåligt idag!!
Älskar denna fantastiska dag!! =D

Nej nu måste jag slänga mig i duschen om jag ska komma till Linda nån gång..=P

Hoppas att alla ni söta läsare, får en lika underbar dag som mig..=P
Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Jen

Åh va roligt, Grattis :D

Ja det skulle vara roligt att träffa er igen. Umgås du med någon ifrån förr nu för tiden? Jag har knappt kontakt med någon förutom Sarah B och Frida. Puss

2009-04-12 @ 15:26:56
URL: http://justlikeacircus.blogg.se/

Skriv till mig!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0