härliga lördag..


jobbade på morgonen, sen åkte jag hem för att pussas lite & duscha innan jag och Linda skulle in till stan för att umgås med dom underbara karlstadsbrudarna Mamma-Kitty & Bebis-Hilda...=P =)
Var så roligt att få se trollungen igen. Hon har växt & fått tänder och det absolut bästa! Hon säger mmmaaaaaammaaaa!!!=) Ryckte till i hela kroppen när jag hörde!!=)
Filmade en jätte mysig film på Hilda, när Hilda bara låter & låter, medans Kitty klappar på hennes mun med handen..
Sååå gulligt så!!=)

 

Satt och pratade om allt och det kändes verkligen bra att få sitta med sina bästa vänner och bara va!!=)

Jag och Linda åkte hem vid 10 på kvällen. När vi kom till kil, åkte vi ner på kil, där vi träffade Mattias, så vi följde med han en sväng..

En bra lördag! =P

Kommentarer

Skriv till mig!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0